BAR TEL – O firmie

O nas

Od 1999 roku oferujemy usługi w zakresie sieci teleinformatycznych i telekomunikacji analogowej, cyfrowej VoIP, ISDN, GSM, SIP, IP. Bar Tel jako DYSTRYBUTOR i Autoryzowany Serwis projektujemy, wdrażamy i serwisujemy centrale telefoniczne SLICAN PLATAN, PANASONIC, Alcatel, Siemens, Mikrotel. Budujemy sieci teleinformatycznej LAN i ŚWIATŁOWODOWE. Konserwacja i rozbudowa istniejących systemów telefonicznych i sieci komputerowych i światłowodowych. Zajmujemy się obniżaniem cen usług telekomunikacyjnych w firmie i jednostkach budżetowych poprzez wdrożenie technologii VoIP i GSM w nowych i istniejących Centralach telefonicznych. Doświadczenie zdobyte w czasie instalacji i wdrożenia kilkuset central i systemów telekomunikacyjnych pozwala nam zaoferować optymalne rozwiązanie sytemu łączności każdej firmie i instytucji. SERWIS 24h

icon

Problem z centralą telefoniczną ?Awaria, lub potrzebujesz rozbudowy infrastruktury telefonicznej?

Nie musisz się znać na wszystkim.
My zajmiemy się naprawą.

icon

Serwis urządzeń nieprodukowanych

Postęp technologiczny wymusza na producentach wprowadzenie nowych rozwiązać, tym samym zaprzestanie produkcji urządzeń niespełniających dzisiejszych standardów.
My jesteśmy gotowi do naprawy i serwisu ``starych`` Central Telefonicznych i aparatów telefonicznych.

icon

Najnowsza technologia

Pozwala na obniżenie kosztów połączeń do DARMOWYCH (centrala sama wie jakie połączenie jest najtańsze).
Pozwala na integrację wszystkich rodzai linii: VoIP, GSM, ISDN, Analogowych.
Przekierowania na telefon komórkowy, by pozostać w kontakcie z firmą, kontrahentem.
Centrale telefoniczne pozwalają kierować ruch do odpowiedniego rozmówcy.
Aplikacje pozwalają usprawniać obsługę rozmów.

Nie straszne nam PRZEPIĘCIA I BURZE

Nasz Profesjonalny serwis nieustannie szkolony, a Technicy o wysokiej kulturze osobistej poradzą z każdą awarią.

SERWIS nawet do 1 godziny od zgłoszenia.

Bar tel Centrala telefoniczna naprawa serwis podlasie Białystok

EKSPRESOWY SERWIS

Największa zmora firm i instytucji. Na wyładowania atmosferyczne nie ma rady. Można zminimalizować ewentualne skutki, ale nie ma w 100% skutecznych zabezpieczeń.

Zdarza się podczas normalnej eksploatacji. Coś przestanie działać, zawiesi się – to tylko elektronika.

Kolejny etap w firmie, urzędzie. Więcej pracowników, więcej komunikacji między nimi – Trzeba rozbudować istniejącą Centralę Telefoniczną